ایلیا جون ایلیا جون ، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره
الناجونالناجون، تا این لحظه: 10 سال و 5 ماه و 14 روز سن داره

نفس های فردا

سخنی با ایلیاوالنای عزیزم

1395/5/9 22:59
نویسنده : مامان سمیه
66 بازدید
اشتراک گذاری

می نویسم د ی د ا ر          ‌ تو اگرماندی یک به یک فاصله هارا بردار                                                             می نویسم برای النا وایلیای عزیزم                                               الناوایلیای عزیز این سومین وبلاگیه ک واستون درست کردم ولی روخیلی دوست داشتم اما بنا به دلایلی مجبور به حذفش شدم دومی به دلیل امکانات کم وب رها کردم اما این سومی رو میسازم چون نمیتونم ب کارت حافظه ها اعتماد کنم نمیدونم اصلا میتونم واستون اونهمه عکس وفیلم رونگه دارم یانه         النای عزیزم الان داره سریال شبکه یک رو می بینه وایلیای عزیز خونه اقاجون هست حالا میخوام چندتا کلمه از فرهنگ لغت شما روبگم 

ایلیا      کُکلات =شکلات    همیه=سمیه   اجی= ابجی

بایی =گُربه    

قلب حالا النا جون کلمه معروف النا   شیشیا=شکلات    شب شیر=شب بخیر         مَسنی=بَستنی    کیک تَبَلد =کیک تولد                  وکلمه ی مشترک واسه هردوتون آگا جون=آقاجون قلب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)